Fixardag!

Detta skrevs i förrgår men jag hann aldrig lägga ut det

Blir dåligt med bloggandet nu när vädret är som det är. Känns inte jätte lockande att sitta med en varm data i knät. Nu sitter jag dock precis i korsdraget så några rader ska jag nig få till ;)
Idag har vi tagit ett break från "sol och bad" och varit ute bland diverse butiker och handlat både det ena och andra. Började med att hämta ut tapeterna till Lillans rum + vit färg som vi ska måla om våran sänggavel med på Peges Färg. Vart riktigt nöjd med valet ang tapeterna, kommer bli såååå fint! ;) Sen åkte vi vidare till Bauhaus där vi köpte parasoll till trädgtådsmöbeln vi har på baksidan. Köpte även ny verktygslåda och verktyg, "bra-att-ha-saker". Tog en snabbvisit in på Babyland där jag köpte en uppblåsbar skötbädd och ett påslakansett från Lunemyr till vagnen. Chris gick in en snabbis Jula för att köpa ännu lite mer "bra-att-ha-saker" Nästa stopp blev Coop där vi köpte papperskorg till badrummet och lite mat. Sen vidare till Rum Interiör där två fina krokar till sovrummet fick följa med hem.
Nu är vi helt slut båda två! Chris ligger på sägen och halvsover och jag hamnade i soffan med datan ;)
Väntar på att mamma och pappa ska komma hit, dem ska nämligen hjälpa oss att skruva ihop bebissäng, skötbord och en byrå! :) Så ikväll får jag änligen bädda Lillans säng, myspys! :)

Har sovit ganska dåligt inatt så ikväll blir det tidig i säng. Hade nämligen så ont i ljumsakrna och ett skapligt tryck nedåt, tror att Lillan håller på att fixera sig ordentligt nu :)

Hoppas ni har en bra dag i värmen, för varmt är det allt..phuuuu! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback