Tidig morgon/natt

Jaha, här sitter man framför datorn och klockan visar 05.50! Kunde inte sova utan tassade upp för 1 timme sen, fick inte till nån bra sovställningen efter ett av de nattliga besöken till toaletten.
Så vad gör man, man går upp och sätter sig framför dator samtidigt som man letar efter nån gömd liten favvo godisbit i godisskålen som står på bordet framför - är man gravid så är man..hehe ;)

Nu känner jag dock hur ögonen börjar bli tunga men för att slippa väcka min snutt med 30 mins styrande med kuddar som ska läggas tillrätta så bäddar jag nog ner mig i soffan. Hoppas på några timmars sömn!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Det där låter väldigt bekant. Sov själv otroligt dåligt med min tunga värkande höggravida kropp förra sommaren. Så jag gav upp sömnen många gånger o satte mig vid datorn runt 4-tiden istället...



Hoppas du kunde somna om! Såg du mitt mail förresten?



Trevlig söndag trots ruggväder!

Postat av: Emma

Ja vem vet! Men vi får hoppas hon stannar där tills fredag så du slipper akutsnitt för det är nog ingen höjdare! Skönt att du får vara lite förberedd. Hoppas du slipper få alltför ont o besvär efter, du får ta det lungt!

Ja självklart kommer du älska att ha den lilla i famnen. Det är en helt obeskrivlig känsla första gången man får sitt barn på bröstet! Jag får gåshud bara jag tänker på det!

Jaa det kan jag verkligen rekommendera att införskaffa som amningstv. Jättebra serie o somsagt precis lagom med avsnitt att se när man sitter o ammar! Ska se om jag kan hitta någon ny serie jag med att införskaffa för hösten o vintern i soffan! Idag är det riktigt höstväder.. Så idag ska jag plocka in lite kläder i den lillas garderob, packa väskan o kanske tom bädda sängen!!



Ha en bra dag o hoppas du fick somna om i morse sen!

Kram kram!!

2010-07-25 @ 12:43:28
URL: http://emma1983.blogg.se/
Postat av: Erika

hihi så fascinerande hur kroppen och även fötterna kan förändras så under en graviditet :-)



ja smultronstället är såå gott och så lägger dom upp fint med som jag gillar ;-)



Kram!

2010-07-25 @ 14:56:14
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: natha

tack tack jag är stolt över min tattoo=) tittar på den hela tiden, den betyder mkt!

Jobbigt att du inte kan sova! Men nu är det verkligen inte långt kvar!!

Spännande!

2010-07-25 @ 20:42:05
URL: http://nathalieboquist.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback