Friday

Idag vaknade jag inte upp av solen som lyste in i sovrummet, vilket jag gjort de senaste dagarna - nä idag var det sambons väckningssignal tätt i emot mitt öra som väckte mig, nästan lika härligt! ;) Vädret är som sagt inget vidare idag men å andra sidan blir det istället mckyet gjort här hemma, få vi hoppas iaf ;)

Ska bla åka till Nordsjö på Lindövägen och beställa tapet till Lillan! :) Vet redan på ett ungefär hur tapeten ska se ut så jag slipper nog bläddra igenom alla deras tusen böcker med provexar innan beställning görs.
Det skulle vara näst intill omöjligt att bestämma sig om man inte hade ett hum om hur tapeten skulle se ut, det finns ju sååå galet mycket att välja på!

Tänkte visa Lillans fina husbokhylla som vi köpt till hennes rum :) Jag blev helt fäst vid den då
Jossan vann den i  en bloggtävling till sin lilla tjeja. Jag tänkte redan då att om vi nån gång får en liten flicka då är den given till hennes rum, tänkt och gjort - nu står den där i hennes rum :)



Husbokhylla från Millimini
Tycker den är så fin! Praktisk oxå, funkar som bokhylla, förvaring och dokhus! :)


Perfekt att den är ganska liten, passar barnrummet alldels utmärkt!







Kommentarer
Postat av: Jessica, Alva och Vilmer!

Jättefin! Måste ses snart! ;)

2010-06-18 @ 10:18:49
Postat av: Jossan

Nämen vilken överraskning! :-D Den är ju helt sagolikt fin o jag förstår att du fastnade för den lika mkt som mig. Er dotter kommer nog bli jätteglad över sin fina husbokhylla en dag. Min Meja älskar redan att stå o plocka med saker i alla hyllplan där. Längtar bara tills den får komma på plats i hennes rum när det är renoverat.



O ja, vi har nog rätt lik smak du o jag, ang klänningen så är det samma modell vi köpt även om olika färger, hihi! ;-) Visst är den ockås fin!?



Kram på dig tjejen!

Postat av: Elin

Men gud så sött!!! den är verkligen jätte fin!

2010-06-20 @ 21:29:29
URL: http://grindemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback