Liseberg

I söndags var vi som sagt på Liseberg och åkte karuseller som bara den..men inte jag förstårs ;)
Vi åkte dit med syrran, hennes kille Emil och min bror. Syrran fyllde nämligen år i början av maj och istället för att ge persentkort, som man nästan alltid ger gav vi henne en heldag på Liseberg. Det vart en uppskattad present, kul! :) Vädret var perfekt, inte för varmt och inte för kallt! Chris fick sig en rejäl solbränna och jag fick lite fräknar på näsan ;) Eftersom jag inte åkte karusell fick jag nöja mig med en massa godsaker så som våffla, glass och godis :) Ja, nått ska man väl få ut av att åka 35 mil..hehe :) Tack för en härlig dag!
Vi åkte kl 7 och var hemma vid 22 igen och jag kan säga att min fötter såg ut som två korvar, svullna var bara förnamnet! Tog en snabb dusch innan jag däckade i sängen.
Kände inte av så mycket i ryggen då jag både gick, satt och stod men igår morse var jag stel som en pinne så det tog ett tag innan jag kom igång ordentligt. Det var iaf värt det för sitta hemma och inte ta sig för att göra nått skulle jag få krupp på! Det är variationen för kroppen som är viktigast, behöver jag stå - står jag, behöver jag sitta - sitter jag och ibland är det bäst att helt enkelt vara i röresle.


Det var ett morgonpiggt gäng bak i bilen ;)


Vi startade med en lunch på stan i Gbg.


Jag njuter av det fina vädret på uteserveringen :)


Syrran, Emil och brorsan på väg upp i Uppskjutet!


Här åker våghalsarna upp i Höjdskräcken, hua ;)


Syrran och Emil i Uppswinget :)


En hissnande upp upplevelse med tanke på ansiktsuttrycken ;)


Chris jämförde sina händer med Magic Johnson :)


Chris och Emil innan karusellturen :)


Fina bror! Syns att han åkt karusell ;)
Såg nu att jag även lyckades fånga krusellnissarna i bakgrunden! :)


Fina sis fick agera packåsna ;)

 



Kommentarer
Postat av: Jessica, Alva och Vilmer!

Gud va kul med Liseberg. Tur ni hade med vädret! ;)

2010-06-08 @ 12:57:12
Postat av: Sandra

Svar: tack snälla =)



Vilken söt liten bebismage du har.. Så mysigt att bli föräldrar. Det är det finaste som kan hända. =)

Postat av: Nathalie

japp det var två tavlor från fotgrafica.. en till väntar.. dom vart riktigt bra och Nelly kunde inte sluta titta och klappa på tavlorna=) hon tittar på dom varje dag nu när hon går förbi dom!

synd att ni missa kalaset det var riktigt skoj och Nelly var jätte glad! Men ni fick ju lite paj iaf!=)

2010-06-09 @ 08:54:53
URL: http://nathalieboquist.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja jag sa det till andreas att han borde starta salong haha han skulle vara bäst där för det är inte många som kan göra detta!=)

Ja såg på kortet att hon var alldeles brun om händerna skitungen!

2010-06-09 @ 09:02:57
URL: http://nathalieboquist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nae stackars Andreas han vet inte ens om det där inlägget men jag tycker han ska vara stolt=)

2010-06-09 @ 10:30:55
Postat av: Erika

tack :-) klänningen kommer från asos.com. Gillar maxiklänningar och ÄLSKADE det framförallt som gravid, då det är sååå snyggt med magen! det måste du prova ;-)

asos har förövrigt jättefina mammaplagg som ser ut som vanliga kläder och inte typiska mamma-tråk plagg ;-)



Åh så roligt med liseberg! hoppas på att vi kan åka dit i år, skulle vara sjukt kul! har ju inte kunnat åkt på ett tag nu för jag varit gravid/precis fått barn när det varit säsong de senaste åren hihi

men nu är det stopp med barn ;-)



Kram



2010-06-09 @ 10:32:52
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback