Midsommarhelg

Så, då ar midsommarhelgen inletts med en stor portion jordgubbar med mjölk nu ikväll, smaskigt! :)
Idag har jag mest tagit det lungt, vart hemma och mesta dels suttit på balkongen och läst och tagit det allmänt lungt :) Tog mig iaf in till stan vid 13-tiden för en lunch med mamma och syster på Carl Johan, fisksoppa blev det och det smakade riktigt gott! Tyvärr blev lunchdaten inte riktigt så som jag hade tänkt mig men man kan inte alltid vara på topp, spec inte när hormonerna sätter in.. Iof hade jag ett och annat som for runt i skallen.. Nog om det, både mamma och syster är högt älskade av mig vilket jag hoppas de vet! :)


Sitter just nu med benen i högläge, de är sååå svullna att jag knappt kan vicka på tårna..illa!
Känner direkt att det blir bättre av att slänga upp dem på bordet, v-rums bordet är perfekt höjd! ;)
Håller även på att tvätta upp lite bebiskläder, så det blir just nu ett jäkla spring upp och ner :) Sambon har redan stupat i säng, han somnade till nån fotbollsmatch, så jag passar på att styra med lite av varje.
Snart blir det sängen för min del oxå!


Jordgbbar & mjölk med varsinn tunnbrödsrulle, somrigt och gott! :)


Små bebis kläder som hänger på tork :)


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vad roligt att få kika i din blogg. Den sista tiden innan förlossningen är så spännande! Blev riktigt pysslig de sista veckorna. verkar som alla blivande föräldrar hamnar i det där boandet - det är så mysigt.Ska bli spännande att se hur hon ser ut :) Förresten, ska den lilla möjligtvis få heta Cecilia ;)

2010-06-25 @ 00:24:13
Postat av: Fia

Hej Elin!

Vad kul att du har en blogg! Har missat det innan. Vad fint ni verkar ha fått det i huset, och vilken stor mage du har nu! :) Ha en jättemysig midsommar, vad ni än hittar på. Vi ska ut till Sofie & Tomas i Kolmården, blir 8 personer och 5 hundar så det blir nog full rulle... :) Kram från Fia

2010-06-25 @ 10:14:09
Postat av: Kvisten

Å va gulligt med kläderna på tork:) nu är det ju snart dax ;) gött med bubbar.... ha en underbar midsommar! kram har länkat till dig från min blogg,,, hoppas det är ok , annars säger du till så tar jag bort :) kramkram!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback