Välkommen till min nystylade blogg! ;)

Fint va? :) TACK så mycket tusen gånger om Jossan för allt fix med min blogg! :) Jag är Såååååååå nöjd! ;)
Den är så gott som klar, bara lite småfix kvar. Bla så funkar det inte riktigt än med kategorierna men det kommer vartefter.
Det är alltså Josefin, en snäll och ur go tjej jag lärt känna (fast vi inte träffast;) genom bloggen, som hjälpt mig med bloggdesignen. Hon är så otroligt duktig både på webbdesign! När jag såg alla koder i min stilmall höll jag på att tappa hakan, är så imponerad av hur hon behärskar alla koder! Jag förstod inte mycket kan jag säga ;) Nått hon dessutom gör som ett proffs är att fota, hon tar helt galet fina bilder!

Dagen har gått i ett, är heeeelt slut! Vakande kl 7 av att min underbara snutt kom upp frukostbrickan :) 
Vi gjorde sedan iordning oss för att lämna in ena bilen på verkan. Efter det skjutsade Chris mig till hans mammas jobb där jag fick låna hennes bil, (tack bästa svärmor)  sen vidare till sjukan för vattengympa.
Så jädra skönt det var, 34 grader och känslan att vara så lätt! Kan verkligen rekomenderas för alla gravida, krämpor eller inte :)
Åkte sedan hem lite fort, för att sedan åka och luncha med Chris. Till slut bar det av mot Linkan och jobbet, där skulle papper om sjukskrivning lämnas samt säga hejdå till mina kära kollegor! Var där i ca 2 tim och trist nog hann jag ej tillbaka till bilen innan parkeringen gick ut! Kom 10 min sent och där satt en vacker (läs med ironi) lapp med en nota på 400:- gaaaah!
Till råga på allt var det lång kö hem! Någon hade fått för sig att asfaltera om E:4an mitt under de timmarna då trafiken är som tätast! Så 1 tim och 10 min tog det från Linkan, häligt..not. Iof cabbade jag ner så lite färg hann jag få iaf ;)

Imorn ska jag bara ta det lungt! Sitta på balkongen och bara ta dagen som den kommer, inga planer alls! :)


Kommentarer
Postat av: Tess

Verkligen en jätte fin blogg nu :)

Förstår att du är nöjd.

Hoppas du mår bra.



/ Tess

Postat av: natha

Jätte fin blogg såg jag förut men nu ser den inte ut så? kanske håller på att uppdateras...?

Ja du Nova säger mkt utan att tänka sig för och hon vill gärna verka vuxen och säga alla ord då kan det bli lite fel hehe=)

2010-06-03 @ 21:56:02
URL: http://nathalieboquist.blogg,se
Postat av: Jennifer

Åh, vilken fin blogg:-) Duktig tjej du fått tag i!!!



Hihi, Mille o grillat lär nog vänta, men nästa sommar så;-)



Jag kan både fm o em vad jag vet nu, så bestäm ni vad som passar er bäst - jag kan nog rätta mej efter det mesta, ledig som man är;-)



Kramis

2010-06-03 @ 22:11:02
URL: http://mammaninni.blogg.se/
Postat av: Carro

Jasså 11 augusti, då är min Vincent född :) Så jag var tjock för två sommrar sen o mådde jätte bra då, lika bra som jag mår nu o jag hoppas det kommer fortsätta så! Hur mår du? Har du fått problem med ryggen?

Jätte fin blogg förresten :)

2010-06-03 @ 22:12:12
URL: http://christelcaroline.blogg.se/
Postat av: Elin Grindemyr

Wow så fint du har fått de :)

de är sån här stil jag har föreställt mig att er lilla tjej kommer att ha de i sitt rum. De är så fint/gulligt =)



O magen växer ser ja, va fort de går -den är jättefin! Nästan så man blir lite sugen ;)

Nej, nu ska de packas och fixas för sen drar vi ut till lindö där vi har båten ligga för att sedan åka vidare ut mot skärgården....

Trevlig helg Kram Elin

2010-06-04 @ 07:28:31
URL: http://grindemyr.blogg.se/
Postat av: Kristine

Designen blev ju jättefin!! Ja det blev fel. Ett par låga vita. Så nu har man betalat för nåt man inte ens kan ha:(

2010-06-04 @ 08:57:50
URL: http://ryttarmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback