Har inte gått under jorden..

Snacka om att ha internet abstinens! Nu har vi ÄNTLIGEN skaffat fått vårat internet efter att ha levt ca 2 ½ vecka utan! Dock har det varit på tok för mycket annat att styra med så hade vi haft internet från början hade tid ändå inte funits att sitta vid skärmen ;)
Allt har iaf gått bra med flytten men fy tusingen vilken tid det tar att komma iordning! På grund av den lill* i magen har tempot inte varit lika högt när det gäller att få ordning på allt. Så mycket till flytthjälp kan jag väl inte skrya med att jag varit heller, mesta dels bara bossat ;)

Lovar att bjuda er på lite bilder nu i helgen då jag har lite mer tid att sitta här.. Levt lite i ett kaos sen vi flyttade med jobb och allt pendlande, 25-års kalas och att som sagt bara komma på plats i lyan.
Vi trivs iaf redan kanon! :)

Magen växer på och pluttisen värkar må bra :) Var på det stora UL för två veckor sen och på ett till i Linköping i förrgår och allt var bra! :) Nu har jag även börjat känna våran lill* skatt en hel del, så mysigt! <3





Kommentarer
Postat av: Christine

är det inte dags att du skriver lite nu?? vill ju se en bild på magen också. kram

2010-04-13 @ 13:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback