Våren..hallå?!

Nog för att vi bor ganska norr ut men nu får det ta me tusan vara nog med detta vinter väder! Jag fryser!! Idag kom jag hem ca 1 tim senare än vad jag brukar pga att bussen var försenad.. Desstuom gick det i snigelfart och tur var väl det för attans vad moddigt det var! Mötte två ambulanser oxå..otäcka väder!
Nog om det.

Skulle egetligen storhandlat idag men jag var såå trött när jag kom hem så vi tar det imorn istället. Dock har kylen gapat tom över helgen så Chris tog sväng ner till Konsum och handlade det nödvändigaste, resten tar vi imorn. 
Tänkte börja ta lite fler magbilder nu så man kan jämföra lite vecka för vecka :) Magen få sig ett riktigt put på kvällen, är väl pga allt man stoppat i sig under dagen ;)



Magen v.14
Tre veckor sen. Dock var jag lite uppblåst i magen denna kväll.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh vilken fin bebismage du börjar få, så mysigt!! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback