Ny vecka

Idag  vaknade jag med en smärtande ryggvärk.. Kunde knappt rulla runt för att ta mig upp! Dock satt inte värken i svanken som en brukar, nä nu gjorde det apont mellan skulderbladen och ända fram fram till revbenen. När jag ställde mig upp hade jag till och med svårt att ta djupa andetag. Nu två timmar senare känns det dock mycket bättre, så antagligen hade jag bara legat konstigt. Misstänker att jag legat på rygg och eftersom jag är så "svankig" hade jag nog belastat ryggen då magen tynger ner.
Ska till läkaren idag, hoppas verkligen han kan sjukskriva mig så man slipper pressa kroppen om dagarna så man får mer ont.

Trippen till Vingåker var super mysig och en del shopping blev det ;) Chris köpte på sig en massa skjortor som han ska ha i jobbet, strumpor, kallingar m.m. De har ca halva priset på märken som Filipa K, Tiger, Gant, Sabago plus många fler! Jag köpte två sköna träningsbyxor, som jag kommer använda som mjukisbyxor här hemma, en tröja och ett par regnbyxor. Lillan fick en fin dress i frottè, ett linne och en fin tröja.
Mycket nöjda med våra inköp! :) 
Har du inte varit där kan jag verkligen rekommendera dig att ta en tur dit!

Kvällen avslutades hemma hos mina föräldrar med grillning och ESC, gott och trevligt! :)

Igår pyssla vi en del hemma, tog upp rottingmöblerna på balkongen bla. Pappa och Chris firade upp dem med två tamplinor sm pappa har til båten..en ganska rolig syn..haha ;) Vi fick nämligen inte upp möblerna genom trappen till 3:e våningen. Det var hur som helst inga problem att hissa upp dem eftersom de är relativt lätta.

Visar lite bilder på lördagens inköp ;)


Luvtröja från Cottonfield. Köpte i stl M, skönt med lite större så magen få plats ;)
Pris: 475:- Ordpris: 800:-


Svarta Trinitechbyxor (som regnbyxor fast inte i galonmatrial) från Five Seasons
.
Bra att ha när man nu bor i hus och kommer vara ute lite mer.
Är även på jakt efter ett par gummistövlar, har sett ett par från Ellos.
Pris: 399:- Ord pris: 599:-


Trekvartsbyxor med dragsko nedtill från RÖHNISCH.
Tycker alla mina mjukisbyxor jag har trycker för hårt mot magen, även om jag har resåren under magen.
Dessa är perfekta då det inte finns nån resår alls utan endast ett snöre i midjan,
vilket man inte ens beöver dra åt.
De är dessutom tunna och mjuka. Perfekta att ha i sommar med ett svalt vitt linne till! :)
Pris: 200:- Ordpris: 499:-


Ett par svarta bomullsbyxor från NIKE med grå (bild missvisande)
mjuk och elastisk resår samt mudd längt ner vid benslut.
Dessa hittade faktiskt Chris åt mig och de satt hur bra som helst ;)
Pris: 299:- Ordpris: 500:-



Lillan fick ett linne som henns pappa valde :)


Supersöt drss från Lundemyr.


Dressen bakifrån med en fina texten.


Fin luvtröja från Lee.


Denna snygga och praktiska sak hittade vi i en bod på outlet området där de sålde
jätte fina inrdningssaker. De flesta i marin/romantisk stil, alltså min stil ;)


Med denna smarta lösnig kommer inte räknigarna bort!
Ska sätta upp den på väggen senare idag.


Denna fina ljuslykta fastnade vi både för!


Passade in perfekt på byrån i vårat sovrum! :)




Kommentarer
Postat av: Jossan

Oj oj så mkt fint inhandlat! Vingåker har vi aldrig varit på men faktiskt funderat på o åka dit flertalet gånger o nu vart man ju ännu mera sporrad. ;-)



Känner igen mig så i värken du beskriver, är själv väldigt svankig med. Haft ont o svårt o röra mig runt i liggande läge båda graviditeter o för mig ha det "blixtrat" värk när jag försökt resa mig eller bytt sida i sängen. Men det försvann direkt då de fötts, så det är väll den tunga belastningen som kroppen tar stryk av.



Kram otrevlig vecka!

Postat av: Jessica, Alva och Vilmer!

Hoppas det har gått bra hos läkaren idag!!

2010-05-31 @ 16:03:24
Postat av: mia

hejsan!



har du mammakläder till salu?=)



gilla din mammastil;D



mvh Mia

2011-08-29 @ 09:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback