Hej vårt vinterland!

Nu är det vinter på riktigt! Utanför ligger ett skapligt tjockt täcke med snö och täcker vår långhåriga gräsmatta som man nog skulle kunna kalla äng ;)
Pga av snö och blåst har jag och Della hållt oss inne både igår och idag. Skulle egentligen åkt iväg in till stan igår för att spana in lite julsaker så som stjärnor till fönstren men det fick på storstäd istället. Tyckte det kändes dumt även idag att sätta sig i bilen så det blidde mysdag inne istället.
Har hunnit med en hel del "ärenden" på nätet och i telefon, mycket som ska fixas innan resan!

Hade tänkt gå en promenad nu ikväll men när jag hade gett snuttan sitt kvällsmål vid 19-tiden, kände jag hur tunga mina ögonlock så jag tog tillfället i akt att söva snuttan i våran säng och samtidigt slumra till lite själv ;)
Åhhh, det finns verkligen inget mysigare än att ligga och snuffa på henne!
De gångerna vi somnar tillsmmans lägger jag henne på sidan mot mig sen ligger vi med näsorna mot varndra och bara myser. Hon är så go och lixom kurar in hela sitt lilla ansikte tätt, tätt mot mitt - MIN FINASTE SKATT!

Nu ska jag sussa så får vi se om det blir någon julstjärneshopping imorn stället :)

Väntar på fler dopkort från min bror, därav har jag inte lagt upp några än..

Natti


Min lilla bebis som börjar bli en stor tjeja :)


Puss på mammas gladfis!


Att stå är riktigt kul :)


Min efterlängtade fina tjeja som gör mig lyckligaste i världen! <3


Pussgurka!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback