Torsdag

Sitter här i morgonrocken och äter frulle medans lilla skutta sitter i babysittern och babblar för fullt till figurerna på tv:n ;) Barnkanalen och Disney Chanel är redan favoriter här hemma! :)
Ska bli kul sen när man kan börja köpa Astrid Lindgren filmer till Della, då har man själv en ursäkt att se de underbara barnfilmerna..haha ;)

Får se om vi tar oss inåt stan idag, vill ha mina julstjärnor.. Vädret är ju inte mycket bättre än de två föregående dagarna..suck..
Kanske kollar om morbror känner sig manad att passa lillfisen :)

Härlig torsdag till er!



Fisungen ger present till pappa på farsdag! <3
Dellisen hade köpt en Lacoste mössa och en sten med texten "Världens bästa Pappa"


Pappabody och pappasockar, fint ska det vara ;)


Daddy <3 skutta


Pappamys! :)


Dagen till ära låg fisan i babygymet och tränade nacken tillsammans med Pingu ;)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sötaste! Vad stor hon börjar bli då!!

Snart kan hon leka med mina huliganer:)

Svar ang "Nellys rum": Det är verkligen ett lugnt och skönt rum och det kan vara skönt med lite kontrast mot prinsessiga Nova där allt bara ska va rosa=) Nelly har knappt rosa kläder ens! Som sagt naturfärger e hennes grej=)

Kram

Postat av: Moster

OLAGLIGT SÖT!! Vill bara snutta och pussa på henne, helst igår.

2010-11-25 @ 16:24:07
Postat av: nathalie

jag tycker bara det är roligt när dom blir större för då kan man prata med dom och förstår vad dom vill. Iofs är ju Della i en mysig period nu och nöjd. Nelly har lite svårt att göra sig förstådd när hon bara skriker och vi inte förstår vad hon vill eftersom hon inte pratar=)

jag blir också grinig när jag är stressad men samtidigt måste jag få allt gjort...

Japp my little pony står kvar på listan det är det ENDA hon faktiskt har önskat sig! Men jag har sagt ifrån till alla andra så det inte blir dubbelt:) Det finns på toys r us i olika färger och storlekar hon blir nog nöjd med vilken som!=)

tack förresten för dukarna den gröna kmr passa perfekt!

2010-11-25 @ 22:09:26
URL: http://nathalieboquist.blogg,se
Postat av: Nathalie

Nova tackar:)

Ja hon var väldigt brun..gulsot:)

ses! kram

2010-11-26 @ 22:57:13
URL: http://nathalieboquist.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback