Igår

Hann aldrig lägga in bilder från gårdagen då snuttan krävde mat, så här kommer de..


På den dagliga promenaden gick vi förbi Dellas mormor och morfar och dessa fina tights fick Della med sig hem, såå söta! :)


Della i dagens söta Rolling Stones outfit från H&M :)


Gullungen slappar i soffan ;)


"oj, vad många kort pappa tar" ;)


"om jag ser ut så här kanske han inte vill ta fler kort ;)
Mamma tycker jag ser ut som en arg bilförare på denna bild" ;)


"Nä pappa, nu får det vara nog med bilder!"


"Jasså en napp, den var god! Okey, fortsätta fotta då" ;)


"Den va riktigt god den här nappen! Nu blev jag så trött att ögonen går i kors, bokstavligt talat" ;)


Våran skatt! <3


Skönt att sova i vagnen med mössan lite halvt nerdragen, myspys :)


Inte många outfitbiler (läs egobilder) som tas nu för tiden, jag har en viss liten snuttunge att fotta istället ;)
Byxor - Levi`s
Kofta - Veromoda
Jacka - Peak Performance


På fötterna hade jag dessa, jätte sköna tygskor från Björn Borg - ett av vårens bästa köp, kunde nämligen ha dem under garviditeten oxå! :)
 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hon är ju helt galet söt er lilla sessa:)

Kram

Postat av: Tess

Så söt hon är din lilla tjejja.. :)

2010-09-07 @ 21:31:17
URL: http://thereseeldh.blogg.se/
Postat av: Elin Kvist

Va fin du är elin :) och eran lilla sessa är underbart söt:) hihi kramkram

2010-09-07 @ 22:09:59
URL: http://www.elinkvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback