Mammaträff

Idag kl 9.30 var skutta och jag hembjudna till en mamma och hennes son för lite fika :-) Egentligen är det ju babysång som gäller på tisdagarna men idag var det inget så en av mammorna bjöd hem oss som brukar sjunga ihop ;-) Det var lite dålig uppslutning men 4 mammor vart vi i alla fall med våra kottar! Jätte trevligt var det med en HEL DEL fika, babbel och mys med kidsen - så som det ska vara :-) Tycker det är såå kul att täffa och lära känna andra mammor när man är föräldrarledig, kul även att de bor i området :-)
En annan mamma jag oxå lärt känna är Oya och hennes son L, kul kul! :-) Dock sågs vi på en tandläkarträff för info om barnens tänder..hehe :-)

Dagen forstsatte sedan med en promenix och en stund i solen medans Dellisen sov i vagnen.
I em och kväll har jag inte mått så bra, trött och allmänt häning.. Var därför tvungen att avboka en fika med några vänner ikväll, trist..men ibland måste man lyssna på sin kropp och göra som den vill!

Imorn är det dax för BVC - 8 månderskontroll sisådär 3 veckor försent ;-)


Min fina på gräsmattan idag, spännande med allt löst gräs eftersom pappan klippte gräset igår :-)


Lillfisen!


BÄSTA! <3


"Nä du pappis, solglasögonen får du inte ha på dig - dem ska jag leka med!" ;-)


Far och dotter! Min allra bäst! <3


Jag och min skiiitunge! :-) 


Kommentarer
Postat av: oya

åååå vilka underbara o fina kort på Della och er!! Fin jacka hon har oxå :)härligt m vår o sol ute nu så att man verkligen kan njuta fullt u av mamaledigheten :). Ja, visst är det kul o hitta nya vänner på lite udda sätt oxå ;)Hoppas du kryar på dig fort. KRAMAR

2011-04-20 @ 09:12:13
Postat av: Theres

Stor hon har blivit och så söt :) Tiden går fort man hinner knappt blinka så går de och äter själva hehe :)

Postat av: Jessica, Alva och Vilmer!

Fina familjen!

2011-04-20 @ 12:36:34
Postat av: Erika

söta solstrålen!



önskar en fortsatt glad påsk!



kram

2011-04-22 @ 23:26:37
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Emma

oh vilken fin jacka hon har sötisen!!

Hoppas eran påsk varit bra!! Kram!

2011-04-25 @ 22:30:01
URL: http://emma1983.blogg.se/
Postat av: Kikan

Men jag smäller av...vilken söt liten tjej! Helt underbar. Kram Kikan

2011-05-01 @ 21:30:57
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/
Postat av: svärmor

ÅÅH vilka fina bilder! Fammos hjärta<3 hon är så himla sööööt:)

2011-05-04 @ 10:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback