Äntligen!

Saker man vill hinna med att göra men inte har tid att prioritera och framförallt ta tag i känns otroligt skönt när man väl kommer till skott med, som att framkalla kort! Ofta när jag hamnar framför datorn på kvällen vill jag känna mig kravlös och mest bara surfa omkrig, läsa bloggar och få sociala uppdateringar från FB. Har så svårt att ta mig för att påbörja ett projekt även om det är kul och något som jag vill få gjort!
Men nu ikväll tog jag tag i ett projekt som tog tid men som verkligen var på tiden att det blev gjort - framkalla kort till Dellas egna album! Iof bara 1 album i raden av mååånga som jag vill göra men detta ska bli med bilder från hennes födelse och de första dagarna hemma! :-) När korten väl kommer hem återsår projekt "level 2" få iordning ett fiiint album ;-)


Min älskade duo! <3
Dellisen endast 5dgr liten!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej hej!! Oh så skönt att hon är bättre!! Ja hoppas det "bara" var tänderna nu o att hon slipper må så dåligt nästa gång ett gryn är påväg!! I veckan ska Alice ha ettårs-sprutan så vi får väl se hur hon mår efter den. Har inte reagerat så mkt på de andra hon fått men man vet ju aldrig. O nästa vecka börjar storasyster förskolan igen efter sommarlovet så då är det bara att göra sig redo för alla baciller som anfaller. haha!!



Ja det får nog bli Ikea vartefter o kolla lite :-))



Vad duktig du är o framkallar kort... Jag är likadan.. Tar mig aldrig tid.. Har inte framkallat sen Tilda var ett halvår...( jo några på Alice som nyfödd men inte mer ) Ojojoj.. Men men... NÅNGÅNG ska jag ta mig i kragen.. haha!!



Alice hade en superbra dag igår med nära & kära!!! Somnade gott när kvällen kom :-))



Ha en bra dag! Kram



Postat av: Sandra - Mamma till Wilmer och Joline

Svar: Ja, det är nog som du säger. Ska nog prova att köpa en annan flaska som de kanske kommer lite saktare ur.



Åh, ja måste också ta tag i att beställa massa kort. har inte gjort det på super länge. Men ju längre man drar på det, desto jobbigare bli det ju, eftersom man bara tar fler och fler bilder..



kram

2011-08-14 @ 12:35:01
URL: http://sandrasblogg.se
Postat av: Moster

Pytte!! Den där nappen skulle hon ju sätta i halsen idag. Att hon har varit SÅ liten.. Det sötaste som skådats!

2011-08-14 @ 14:01:11
Postat av: Elin Gabriella - Mops, chihuahua och bebis i magen ♥

Supermysig blogg :) Så roligt att ni ska få en till liten ♥



Kram

2011-08-15 @ 21:07:00
URL: http://elingabriella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback