Det duger inte!

Antingen somnar jag kl. 20 om kvällarna med skutta eller så sitter man uppe så här sent (01.31)
Lite normala sömntider borde jag verkligen införskaffa mig! ;-D
Har suttit och skrivit och lagt upp bilder från Dellas kalas men pretto som jag är tar det för lång tid så nu måste jag sova.. Fortsätter och publicerar imorn!

Imornbitti bär det av till BM! :-) Har inte varit där sen inskrivningen så det ska bli såå härligt att få höra minis hjärtljud! <3 Inte lika trevligt med blodprov.. Mamma får hålla mig i handen för hon ska med imorn! Tänkte att det kanske vore roligt för henne att se hur det går till "nu förtiden" när man besöker BM och inte på stenåldern..hehe ;-)
23 år sen var det sist hon var där, då med min bror i magen - de gjorde säkert samma rutinkollar då men ändå ;-) Mamma sa till mig när vi åkte in till BB för att få ut våran lilla sessa att säga till att vi ville ha henne i barnsalen på natten så vi kunde vila upp oss lite.. Barnsal?! Ja som sagt, det var ett tag sen jag och mina syskon föddes och en hel del har hänt sen dess! ;-D


Kort på sessan 1:a juli när vi firade Dellas morbror på hans födelsedag!
Della glad som en toka, sitta i soltolen själv hemma hos mommo och moffa! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback