GRATTIS!

Måste ju såklart skriva om min älskling som i fredags fick reda på att han hade klarat ekonomitentan som han gjorde för snart 2 veckor sedan! :-)
Han har klarat inte mindre än 4 salstentor på 3 månader och då är det inga småkurser direkt!!

Så nu kan han titulera sig som fastighetsmäklare! :-) 
Dellisen och jag är riktigt stolta och glada för hans skull!
Så om ni går i hus/lägenhetstankar vad gäller sälj eller köp så är det bara att kontakta honom! :-)
Han kommer jobba som mäklare på
detta kontor tillsammans med hans far!


Min älskling! <3





Kommentarer
Postat av: Elin Gabriella - Mops, chihuahua och bebis i magen ♥

Åh men vad kul :) Jag blir ju färdigutbildad fastighetsmäklare lagom till vår prins tittar ut ;) hihi.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback