Håller tummarna!

Della somnade vid 22 igår och sov i sin säng fram till 03.30 då hörde jag ett litet krax därinnifrån, för ja hon låter verkligen som en liten kråka..stackars.. Hon satt upp i sängen och var lite ledsen när jag kom in. Bar över henne in till oss och la henne ner, då blev hon jätte ledsen och jag förtsod att hon inte skulle somna utan välling.
Gick ner och gjorde en flaska och efter att hon fått i sig den somnade hon mellan oss på stört, utan att behöva någon supp, skönt!
06.30 vakande hon nästa gång, välling igen - dock bara en halv flaska denna gång. Sen somnade hon faktsikt om igen och sov till 08.30! :-) Så natten kan jag faktiskt inte klaga på, även om jag själv kom i säng 01.30 men det är självförvållat och jag känner mig inte sepc trött idag!

När vi väl gick upp var hon på bra humör, kröp omkring på hela nedrevåningen uder tiden jag fixade frukost. Dock åt hon bara en halv faluvkorvsbit till frukost men då hade hon ju ändå fått i sig 1 ½ flaska välling på morgonkvisten. Vid 10-tiden blev hon sömning igen och efter en kort stund i vagnen somnade hon och sover än!
Mycket sömn som går åt nu och jag är glad att hon lyckas kamma hem ganska många sömntimmar.
Så ingen supp har behövts änsålänge idag.. Återstår att se hur hon verkar när hon vaknar.. Håller tummarna att det börjar vända nu..

Har så många bilder jag tagit den senaste tiden men inte lagt upp så det får bli några till varje inlägg även om de inte är tagna för dagen ;-) De flesta på skutta, i vanlig ordning ;-)

Bilder från förra veckan


Min lilla toka sitter i leksakslådan! :-)


Kul i lådan ;-)


Släng ut och plocka upp saker är en rolig syssälsättning tycker skutta! ;-)


Liten plutta!


Sen blev man lite trött då var det skönare att slappa lite i sittpuffen,
miiin fina mysunge! <3


Ser på tv och softar lite medans mamma och pappa får äta i lugn och ro :-) 



Kommentarer
Postat av: Hanna

Ang Williams Kramper så började allt när vi kom hem i februari från thailand William blev jätte dålig och krampade osv pratade inte hade ingen balans längre;( satt bara rakt upp och ner och bara titta! Var väldigt otäckt William krampade väldigt många ggr så till slut blev han inlagd det visade sig att han hade hjäninflamation så varje gång det störde hjärnan krampade han :( sen blev han frisk och har sen krampat nästan varje gång vid feber så dem tror att Williams kropp är känslig mot virus och säger ifrån! Väldigt otäckt och se! Men dem har tagit en massa tester och prover på honom och hittar inget han är så pigg o glad nu så vi är glada att allt blev bra till slut! Var ingen rolig tid då ingen visste om William någonsin skulle bli bra igen då fick vi ta en dag i taget! Hade bra koll på honom innan med men nu vill ja gärna ha han i våran säng när han är sjuk o ska sova för natten mm.

Kram

Postat av: Moster

Älskade, du är såå fiiin!! Saknar er!

2011-08-11 @ 13:05:56
Postat av: Sandra - Mamma till Wilmer och Joline

Svar: jaha oj, det var ett riktigt projekt för att få hem den hyllan. Suck. Vill också så himla gärna ha den.

Lampan är super fin som du säger. Hade egentligen också velat ha den lite högre, men har inte hittat det.



hur mår du då? Har den lille i magen börjat röra sig något?

kRAM

2011-08-11 @ 16:12:27
URL: http://sandrasblogg.se
Postat av: fammo

MYSdella<3 fammos hjärta saknar dig! kram

2011-08-11 @ 20:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback