Smått

När Della låg i magen hade vi vid denna tidpunkt beställt och köpt nästan allt inför Della-bebis ankomst ;-) Denna gång har vi inte inhandlat nått! Det beror såklart till stor del att man nu redan har det mesta, så som babygym, badbalja, babysitter, bilbarnstol osv. Det är dock 2 st lite större saker vi behöver inhandla inför mini`s ankomst - en till spjälsäng (Della kommer vara för liten för att redan byta ut sin) och en dubbelvagn!
Men igår kunde jag inte hålla mig ifrån ett liiiitet inköp, i dubbel bemärkelse när jag skulle köpa några plagg till Della ;-)
Även om vi har en heeel del kläder så ska ju plutten i magen oxå få lite nytt och fräscht! Blir det dessutom en lite pojk får vi nog shoppa både det ena och andra i klädesväg för ganska så mycket av Dellas avlagda små bebiskläder går i färgtonen rosa ;-)



Pyttesmå byxor från H&M i stl 50!
Det kom verkligen över mig igår att vi verkligen ska ha en sån här liten plutt i våra famnar snart igen, på riktigt! :-) <3


Lilla märket på byxorna!
En 10:a och en 11:a, inte illa jobbat ;-)


Blivande storasysters byxor i stl 80 och lillasyskonets byxor i stl 50 - 30 storlekar emallan..eller?! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback