UtomhusSpa

Idag var det premiär för ett bad i våran utomhusjacuzzi som vi fått min snälla och otroligt generösa svärfar, TACK så mycket!! :-) Dock stod jag och Della brevid och tittade på ;-)
Della fick sina 1-års vaccinsprutor igår och eftersom hon är lite röd, svullen och öm på benen så tyckte jag inte det var så lämpligt att hon skulle bada där i. Vi har ännu inte skaffat någon trappa så pga av mitt lite tjocka tillstånd valde jag att stå med Dellisen på armen och oxå se på när de andra badade - och agera fotograf! :-)
Först badade gänget hos grannarna (svägerskan m. familj) och sen tog de ett dopp hos oss :-)


Bubbel bubbel i vårat nya fina och sköna spa! :-D
Snart kommer även plattor bli lagda och då ska vi med några sköna nya relaxmöbler, krokar för handdukar, lite gröna växter och lite annat lull-lull göra baksidan till våran lilla spaoas ;-)

Kolla in hos min
svägerska för lite fler bilder! :-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback