Förkyld

Ja, fy tusan - jag åkte på världens jobbigaste förkylning! Sen i torsdags har jag mått skit rent ut sagt, dunderförkyld, feber och ont i kroppen! I går var värst, då orkade jag knappt stå på benen! Tur att det var lördag och Chris var ledig annars hade hade det nog inte gått.. Min älskling passade upp på både mig och Dellisen igår, bästa mannen! Han lagade mat och fixa och donade här hemma. Jag däckade i soffan vid 19 igår efter att Della hade somnat, vaknade vid 21 av att Chris åkte och köpte Mc`donalds - hade nada matlust men pillade iaf i mig lite..ganska lättäten mat ändå ;-)

Idag mår jag iaf bättre, SKÖNT! Fortf täppt och hes men febern och värken i kroppen är borta!
Della och jag tog en välbehövlig promenad förut då vi inte hade varit ut och prommat sen i tisdags!!!
Tog svängen till affären och sötnosen somnade nästan direkt när vi kom utanför dörren men när vi gick hem satt hon upp och i vagnen och tittade fascinerat på alla bilarna ;-)

Nu är klockan FÖR mycket, igen..
Nu ska jag in och snuffa på min lilla fisa, hon ligger nämligen i Chris och min säng..myyyys :-)
Chris ska sova på soffan i natt, han ser närmligen på en match på tv och väljer därför att sova här ute då istället.
Så då tar skutta pappas plats i sängen i natt! :-)


Äta mamms hand är mumsfillibabba! ;-)
Della 4 mån - Mexico


Kommentarer
Postat av: Kristine-mamma till Melwin

Krya på er nu! Kram

Postat av: Sandra

vilken söt bild!

2011-02-09 @ 19:02:03
URL: http://sandrasblogg.se
Postat av: Malin

Varsegod :) är allting fint med dig denna afton? :)

2011-02-09 @ 22:47:56
URL: http://loveisbeaty.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback