Ljus

Idag tog skutta och jag en sväng till MIO, behövde komma ut lite efter många dagar inne (ja, förutom stan i måndags.)
Ville hitta några fina ljusstakar/ljuslyktor att ha på köks ön men de hade inget bra utbud.. MEN istället hittade jag sängkläder på REA, 50%. Köpte två örngott till mig och Chris och ett rosa bäddset till Dellas myshörna i hennes lekrum.
Åkte sedan vidare till House of Norrköping och där hittade jag 3 st fina ljuslyktor från SIA samt muffinsformar och servetter.


Lite ditt och datt :-)


Dem här 3 blev det! Nu ska bara hitta en fin kruka oxå att fylla ut bänken med ;-)


Kommentarer
Postat av: Kristine

Hihi, roligt att läsa att du är igång igen o bloggar. Fina kläder hon fått. Melwin har fortfarande plagg i storlek 74 i vissa kläder. Han är inte så stor min kille och ändå blir han 1 år om två veckor:)Tänder har han ju inte heller hunnit få. Alla barn är ju så olika och tur är väl det! Och du behöver verkligen inte få bort några kilon. Du är ju jättefin till skillnad från vissa andra, typ mig. Kramar

Postat av: Nathalie

tack;)

2011-02-11 @ 16:12:51
URL: http://nathalieboquist.blogg.se/
Postat av: ♥Nathalie-mamma till Nova&Nelly ♥

visste inte ha heller, men dom hade massor dinglis grejer till bra priser! ungefär 30 kr billigare på allt jämfört med hemma. Dessa kosta bara 57 kr! Nelly vart jätte glad o tog snabbt upp sin favvo dinglis o myste med:) (den rosa badleksaken)

Glad alla ♥♥s dag på er!

2011-02-14 @ 20:45:12
URL: http://nathalieboquist.blogg.se/
Postat av: Teddykompaniet

Vi har bloggat om er idag! Hoppas att det var OK, annars får du höra av dig!

Superfina bilder på lilla Della!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback