V som i....


..väska såklart! ;-)
Ingen väska som helst heller utan en Karen Millen! :-)
Väskgalen som man är har jag alltid velat ha en "riktig" väska och denna goding fick jag alltså av min fina älskling i allahjärtansdagpresent! Har lovat att inte tjata om väska på sisådär 10 år nu och varför skulle jag med ägare till denna fining! ;-)
Fick välja en inne på NK och när man såklart får välja nått man länge velat ha (aja, nån måtta fick det ju ändå vara på prislappen - Hermes`var lixom inget alt..hehe ;-) så tar det ett tag innan man hittar just "den där"! Så det blev en del väskor att klämma och känna på innan jag såg denna som föll mig i smaken! :-)
TACK min älskling, snällaste du! <3
 


Kommentarer
Postat av: Tess

Underbart snygg väska :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback