dag med moster

Idag tog jag och Della en tripp till Ingelsta Shopping tillsammans med min syster! :) Vi kikade runt lite i butikerna och tog en mysfika på Lindhals med bästa syster/moster! <3
Nu är hon äntligen klar med sin utbildning...DUKTIGA sis! :)
Hon tog sitt pick och pack och flyttade till Örebro för 3½ år sedan och är nu färdig socionom! :)
Nu är hon hemma i Norrpan några veckor för att sedan bege sig vidare till storstan, Sthlm blir hennes och hennes pojkväns nya hem inom kort! Tråkigt att inte få ha henne här i stan men samtidigt kul att ha ett "privat hotell" i Sthlm ;) Följer bara Della med får i nog våldgästa dem hur mycket vi vill, visst sis? ;)

När vi kom hem tog Chris hand om matlagningen medans jag matade skutta. Sis kom förbi och åt med oss, den goda kycklingrätten som min mästerkock fick till! :) Della fick ett kvällsbad medans moster var här, hon svätte och plaskade som bara den som vanligt..dock något för trött.
Della, jag och sis la oss sedan i sägen och tittade på ett avsnitt av Skärgårdsdokorn och som jag visste somnade lilla skatten emellan oss. Dellas moster tyckte det var såå mysigt att få snusa på sin lilla älskling och hålla hennes lilla hand tills hon somnade <3
Jag bar över henne till henns säng och där sover hon fortfarande så sött och gör det förhoppningsvis hela natten.
Jag, mamma och sis tog en liten kvällsprommis, så fint nere vid vattnet - månen lyste upp en riktigt maffig mångata på den snötäckta isen! :)

Nu är klockan för mycket igen.. så jag säger natti!


Hade inte kameran med mig idag men denna bild är från förr förra veckan så vi var med sis/moster på stan :)


Suddig bild på mig och min skutta från igår :)


Gladskitar! ;)





Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar. Tack så mkt =)

Åh visst är det härligt att läsa om sådant. Man glädjs verkligen åt andra, för att man vet vilken otrolig känsla det är att vänta ett barn =)



Tack för tipset om örondropparna. De ska jag köpa =)



Kram

Postat av: fammo

härliga bilder:) Della är sååå gosig!! kramizar<3

2011-01-20 @ 20:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback