Hemmadag

Idag har Della och jag haft en mysig hemmadag, hunnit med en hel del.. Städat hela övervåninigen efter invationen kaoset som rådde när de nya grederoberna skulle moteras..
Sen blev det fix med lite allt möjligt här hemma. När det väl var läggdax för skutta passade vi på att mysa i stora sängen till ett avsnitt av skärgårdsdoktorn..sällan ;) Både och jag Della somnade men efter 20 min vaknade jag med ett ryck och bestämde att jag behövde lite frisk luft så det blev en kvällspromme för min del, skönt och välbehövligt! :)

Imorn är det fredag, jädrans vad fort dagarna går!!
Nästa vecka har vi en hel del inplanerat, då startar både babysång och babysim, mysigt! :) Ska bli kul att ha bestämda aktiviteter på bestämda dagar.. :)

Har inte tagit några bilder idag så jag visar något som Della fick med sig hem från Mexico :)
Vid poolen på hotellet hade de som en liten hydda där man fick köpa en lerfigur och sen måla själv som de sedan lackade till porslinsyta och härdade i ugn. Della fick två stycken, en från mig och en från Chris :)

Dellas fina sköldpadda från pappa, fin va?! :)
Skalet går att ta bort så att man kan lägga saker inuti sköldpaddan.


Jag gjorde en fjärilsask :)


Gult? Ja, det sparades inte på den färgen..haha :)


Kommentarer
Postat av: ♥Nathalie-mamma till Nova&Nelly ♥

haha nästa vecka=) du kan ju bara länka till min så slipper du skriva så har ja ju bloggat åt dig=)

Hörs imorn så kan vi ses!! Ni kan komma in hit om ni vill.. det e nog säkrast så med grindarna=) sen e d bättre dom stökar här:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback