Inte för sent..

Ikväll ska jag inte komma i säng försent, brukar nämligen bli så då jag lätt kommer in i en andra andning vid 23 och satnnar upp till runt 00-01!
Har precis ätit en sen middag, blev väldans gott trots att jag inte hade allt för stor lust att ställa mig vid spisen vid 20 efter att ha nattat skutta. Matresultatet blev stekt kyckling med wokgrönsaker, nudlar och till det en egen-på-hittad kall sås beståendes av gräddfil, creamfraisch (att jag aldrig lär mig hur det stavs ;), rödlök, äpplebitar, timjan och så lite salt. Toppade allt med fetaosttärningar, yes en spontanrätt jag lyckas med - händer inte för ofta!
Matlagning är inte min starka sida men ett av 2 nyårsöften är att bli duktigare i köket..och det tar sig ;)

Har inga bilder från dagen att bjuda på men 4 st på skutta från gårdagen har jag laddat över till datorn så det får bli dem :) Blir inte mycket bilder på annat nu för tiden men så är det när man har en guldklimp! ;)


Älsklingen babygymmade igår morse i nya pyamasen från P.O.P från f&f :)
Nu greppar hon tag i saker medvetet och håller och pysslar med dem som bara den :) En annan sak hon numera gör ofta är att ta tag i våra händer när vi ex ska sätta fast bältet eller ta på henne kläder. Ibland tar hon även tag i bältet eller tröjan, blir lite bökigt ibland när hon vägrar släppa men hon vill väl hjälpa till ;)


Mycket saker att sysselsätta sig med i gymmet ;)


Ligga på mage och träna måste man oxå göra, kan inte bara lata sig på rygg ;)


Äta lite på bitringen kan man passa på att göra - mums! :)
Den fina dressen fick Della av sin kompis Viggo med familj när hon föddes, stor stl 62 så den passar jätte bra nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback