Julgransplundring

I söndags var vi som sagt på IKEA, under tiden var Della hos sin mormor och morfar och myste :) När jag senare kom och hämtade min skatt väntade 3 st julklappar på Della under granen?! :) M&M har tydligen, efter att fått barnbarn, infört en ny grejj..man får julklappar då granen ska ut - och de kommer de på nu 25 år försent! Var är mina julgransplundrnings-julklappar lixom?! ;)
Då Dellas motorik för att öppna julklappar inte helt är fulländad ännu fick jag hjälpa henne att öppna dem :)
Della blev en klänning, kofta och en badanka rikare - jätte fina dessutom! :)

TACK igen mormor och morfar säger Della! :)

 
Söt och mjuk kofta och gullig jeans klänning från ZARA :)


Sötaste badankan! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback