Sååå mycket bättre..

..och då inte tv-programmet utan bytet av lampan i köket! :) Jag har velat ha denna lampa ett tag fast i vit, dock sa jag inget till Chris att det var just denna jag hade fastnat för.. Tyckte den skulle bli prfekt eftersom den "fyller" ut en del av hörnet. När vi väl bestämde oss för att slå till på en visade jag denna och tänkte att han oxå skulle gilla den..men där hade jag fel! Han ville prompt inte ha den..suck.. Nähe, vad skulle vi då ha för lampjäkel då? ;) Jobbigt när man sett något framför sig och sen måste tänka om helt och hållet.. 
Vi åkte till Ljus i hem och kikade..
Vi hittade till slut en som vi båda tyckte va fin, vi köpte den..MEN..när vi kom hem och satt upp den såg den, som jag redan visste, väldigt tanig ut där i hörnet.. Jag fick en idè! ;) Frågade Chris ett antal ggr om han verkligen tyckte den var fin och gjorde sig bra där.. Först tyckte han det men efter någon dag tyckte han oxå att.."njaaa"..och DÅ - rätta tillfället..
Jag; "men ska vi inte lämna tillbaka den och köpa den andra istället då?"
Chris; Hmm..okey då, lämnar du tillbaka denna får du köpa den du vill ha..fast i svart"
YES! :)

Lampan lämnades tillbaka en ny beställdes och det var klart mycket bättre, vilket Chris oxå tycker..jag visst väl det ;)
Tack älskling för att du ändrade dig! :)


Lampa 1


Visst vart det bättre? :)







Kommentarer
Postat av: Tess

Den svarta lampan kändes som den passa in bättre samt gav ett mysigare kök.

Så de gjorde ni rätt i :)

Postat av: Jessica, Alva och Vilmer!

Så mycket bättre! ;)

2011-01-15 @ 10:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback