Tidig morgon

Jag och lillfisen sitter här i soffan, uppe med tuppen att säga! ;)
Della vaknade för 45 min sen och gnällde om mat så det var bara att stiga upp och göra iordning en flaska.
Nu helt plötsligt känner jag mig hur pigg som helst! Konstigt, somnade ändå inte förns 23.30.. Man har ju lixom blivit bortskämd med att få sova 8 timmar nu för tiden tack vara att Della sover så pass bra på nätterna! :)
Nu blir det sängen igen någon timme...eller så tar jag mig en dusch, göra lite frulle och sen ev nån timmes sömn igen. Det brukar inte vara några problem för Della att kunna somna om nån timme när hon vaknar så här tidigt, hon brukar göra oss sällskap i mitten av sängen..sååå myspysigt! :)
Oj, nu brakar det till här brevid..bäst att ta hand om en nöjd liten skitunge ;)

Godmorgon!


Kommentarer
Postat av: m y h a n n a s '

Hejsan, jätte fin blogg verkligen! Undrar om du har bloglovin och om du i så fall har lust att följa varandra? :) Om ja så säg gärna till när du har lagt till mig så lägger jag till dig meddetsamma!



Kramar / myhannas

Postat av: Elin

Japp de blir bortom skogen så att säga ;)

Och självklart kommer de bilder!



Hoppas ni hade de bra på er resa, vi blev ju som sagt sjuka både där och hemma men nu är de som vanligt igen och jag tackar gudarna för de! För usch och blä vad jobbigt de var att se sin lilla plutt dålig!



Nu ska jag upp o nanna kudden ;) KRAM

2011-01-16 @ 21:52:09
URL: http://grindemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback