Kolmården

För två veckor sen var vi på Kolmården tillsammans med Dellas farmor och farfar + henns faster med familj - en trevlig och mysig dag! :-)


Kul att vara på Kolmården tycker Dellis som äter lunch i vagnen! :-)


Dellis myser med fammo! :-)


Skutta sitter hos Lilleskutt! :-)

Della uppskattade inte riktigt när Bamse ville busa lite! ;-)

"Nä fy vad luden du var Bamse, det kittlas!"


"Men sluta nu då!"


"Måste jag verkligen sitta här?" ;-)


Della, pappa och fammo klappa djuren! :-)


Hänger lite med moffa! :-)


Jag och Dellisen! <3


Två gladskitar åker linbanan! :-D


Kusinen Nova åkte med och skulle prompt stå upp! Jag som nästan inte ens vågade sitta i korgen..vi snacka höjd! ;-)


Kusinerna kollar på djuren!
Ser ni Tigis, fint han matchar till sätet ;-)


Buskussarna! <3


Att bita på bitleksak är skönt när de små tissingarna ska fram!


I korgen framför åkte resten av gänget!


Kikar på djuren i pappas famn <3


Vissa djur kom man väääldigt nära - som denna giraff! Kändes som skulle kunnat kikat in med huvudet i korgen..haha :-)





Kommentarer
Postat av: Oya

Vilka fina o somriga bilder ifrån Kolmårdens Djurpark!! :-) ja, visst är den lite läskig Safari-linbanan!! Såå himla högt den åkte ibland :-/ mysigt för Dellisen o va inne bland djuren som man får klappa!! Kram

2011-07-15 @ 09:31:30
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

God eftermiddag...Vilken fin och söt mamma blogg du har..Skoj med nya bloggar att följa..Mysigt med kolmården...Har aldrig varit där men måste åka dit med mina små någon gång ...kram kram

Postat av: svärmor

Härliga bilder Elin;) vilken tur vi hade med vädret helt perfekt!

2011-07-15 @ 19:26:06
Postat av: Emma

fina bilder, somvanligt!!! Vi ska oxå en tripp till kolmården i sommar! nya linbanan ska bli kul att testa!!

Hoppas du mår bra! Kram!!

2011-07-15 @ 23:34:31
URL: http://emma1983.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

God förmiddag snäckan..Hoppas att du mår bra under denna graviditet som jag gör med mig..nu är det inte jätte många veckor kvar för min del..längtar jätte mycket..Ha en skön lördag med din fina familj..kram kram

2011-07-16 @ 11:32:02
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback