Bröllop

Som sagt, i lördags var vi på bröllop - dagen då Christine och Jonas blev man och hustru! :-) <3
Dagen var verkligen super! Vigseln var såå fin och brudparet så vackra när de skred fram i altargången.
Vigseln innehöll två fina låtar och när den andra låten sjöngs var det inte många i kyrkan som kunde hålla tårana borta..magiskt vackert! Jag satt och bet mig i läppen och kollade upp i taket ;-) Kände att jag nog skulle ha svårt att sluta böla om jag väl började ;-)

Bröllopsfesten ägde rum på Sörby Herrgård ute Bråvalla området. Riktigt bra festlokal uppdelat i flera rum och även med under och övervåning!
Maten var supergod, likaså den smarriga tårtan! :-) Festen innehöll dans, dans och åter dans = kul!! :-)

Tack C och J för att vi fick äran att vara med på er stor dag! <3


Jag festklädd redo för bröllop :-)
Körde med utsläppt rakt hår, hade varit hos Linda dagen innan och färgat och klippt så det kändes fräscht att bara låta det vara naturligt. Körde på det säkra kortet Linda ;-)


Brudparet utanför kyrkan <3


De nyvigda ger sig av mot bröllopsfesten i den fina, gamla engelska bilen

Bröllopsfesten


Jag och min fina!



Sebbe och Kristine var vackra och matchade i champagne färgat!


Robban och Elin var festfina de med! :-)


Jag och fina vänner! <3


Våra stiliga karlar! :-)


Brudparet anländer


Stiliga herr och fru!


Får sig ett varsitt glas champagne!


Skål!


Christines pappa hälsar välkomna och toastmastern informerar inför middagen och kvällens fest! :-)


Hedersplatserna!


Fin dukning


Vacker dekoration


herr och fru!


Anderas, Elin och Chris vid middagen :-)


Fina och tokmumsiga bröllopstårtan! :-)


Puss puss! :-)



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fina kort! Fick inte jag o Andreas vara med på parkort?:)

Postat av: Nathalie

Oki du får sno bilder av mig om du vill.

Åh jag vill på bröllop igen!! Det var så fint och roligt! Hoppas nån annan i vårt gäng gifter sig snart;)

2011-06-15 @ 11:10:34
URL: http://nathalieboquist.blogg.se/
Postat av: Anna

Din klänning är otroligt snygg!!!! Du oxå! Du är alltid naturligt fin på dina bilder men i den klänningen... Outstanding! /Anna

2011-06-15 @ 14:17:51
Postat av: Sandra - Följ min gravidresa

Svar: Tack snälla! =)

2011-06-16 @ 10:20:59
URL: http://sandrasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback