Måndag

Frånvaro igen.. Någon sa till mig att jag uppdaterar min blogg dåligt..jag, nähe?! ;-) Okey, jag vet..inte den flitigaste i bloggvärlden kanske ;-) Jag är en typisk periodare..
Mycket annat jag vill hinna med och bloggen känns inte alltid nödvändig att uppdatera.

Ihelgen var vi på fina Cies och Jonas bröllop - en fin, vacker och rolig dag från em till sen natt! :-)

Laddade över bilder nu ikväll men klockan är mycket och de tar en jäkla tid att få upp alla så jag visar en så får ni se fler imorn.


Vackra nyvigda paret - Herr och Fru Eklund <3


Kommentarer
Postat av: Zarah

Såg några fina bilder på dig och C från din väns bröllop och tanken bara slog mig - är du mysigt gravid igen ? :-)

2011-06-14 @ 10:38:19
Postat av: Sandra - Följ min gravidresa

Svar: hihi ok, det kommer säkert bli super fint.

Skönt att inte ha så mkt gräs att klippa =)



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback