Min hipphoppare

Idag har vi varit hemma hela dagen och tagit det lungt. Jag mår inte helt okey, åkt på någon influsena historia - förkyld, ont i halsen och allmänt risigt.
Började må lite halvdant i förrgår kväll, igår morse hade jag feber och kände mig helt slut! Gick upp 04.45 och det var inte Della väckte sin mamma, nä halsont och svårt att sova fick mig att stiga upp. Efter lunch mådde jag ändå hyffsat och bestämde mig att följa med på Steffis, Chris systers student. Visar bilder imorn, glämde kameran så Chris tog några med sin mobil.

Åter till dagen. Della och jag tog en sväng till Dellisens mormor och morfar nu ikväll. Syster med sambo är där över helgen eftersom de ska på bröllop imorn. Mys att hänga lite med storfamiljen! :-) Della trivdes som vanligt och blev uppassad som en liten sessa, SOM VANLIGT, allt fokus på charmtrollet ;-)

Nu väntar sängen. Natti!


Della och mamma körde på slappstilen idag ;-)


Gladfis i sin fina pumadess! :-)


Yo yo ;-) Kolla in min blick..haha :-)


Gounge!


Älskade snutta med de blåaste ögonen <3


Jag och mitt <3 som börjar bli en stor tjeja, min bästa!
Ser något trött och sliten ut, vilket jag varit idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback