Sjung om studentens lyckliga dar..! :-)

I torsdags var det dax för Chris yngsta lillasyster Steffi att ta studenten! :-) Kan inte fatta att hon redan är så "gammal"! När jag och Chris blev tillsammans var hon bara 9 år! Kommer ihåg henne då med lååångt, fåfflat hår - såg ut precis som en liten prinsessa! :-) Nu ser hon ju iof fortf ut som en prinsessa, fast en vuxnare sådan :-)

Utspringet var på Eber sen blev det studentfest i Aborrebergs festvåning! Svärmor och svärfar hade gjort så fint och maten som det bjöds på smakade alldeles utmärkt! En fin och trevlig eftermiddag och kväll blev det :-)

GRATTIS än en gång till studenten Steffi!


Pappis och Dellis väntar på syster/faster :-)


Familj och vänner väntar på Steffi! :-)


Fina studenten med några kilo runt halsen! ;-)


Mammas bästa!
Della var sommarfin i klänning och diadem från POMPdeLUX som jag köpte till henne på klädpartyt tidigt i våras!


Dellis och pappis <3

Vi försökte få till en bild med Steffi, inte det lättaste ;-)

Bild nr 1: Della tittar ner på kussen Nova


Bild nr 2: Jag ser full ut, Della tittar ner och Nova busar med Dellis fot :-D


Bild nr 3: Nova är i full fart att busa med Della som fotf tittar ner ;-)


Bild nr 4: Della brister ut i skratt, Steffi gör någon märklig min och halva N syns på bild ;-)


Bild nr 5: Jag blundar och Della tittar ner..


Bild nr 6: Nova är framme och busar igen, Della tittar ner och skrattar och Chris blundar ;-)


Bild nr 7: Både jag och Della tittar ner och skrattar åt busiga Nova! :-)

 
Bild nr 8: Okey, vi ger upp - skrattfest! :-) Nu är även lilla Nelly framme och ska busa ;-)


En av de fina tårtorna!


Steffi intar efterrätten :-)


Studenten öppnar sina fina presenter! :-)






Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha mina skitungar bara förstör:) men dom kan inte få nog av Della;)

Postat av: svärmor

Hahahha va roligt! 8:e gången gillt!;) jättefina bilder Elin!

2011-06-21 @ 18:06:47
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Svårt att få bra bilder när det är barn med i bilden! :-)

2011-06-23 @ 07:08:13
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback