Fleecejacka

 Köpte en fleccejack till Della i fredags på P.O.P, en i stl - 80.
Har velat lite fram och tillbaka om jag skulle byta till en stl 74 istället..och det gjorde jag igår.
Just nu har hon 68 kläder på längden men 74 på bredden så fleecen i stl 80 var sjukt lång och även för bred!
Fick vika upp mudden på ärmarna + ett varv till, dessutom räckte den ändå ner till mitten på vaderna på henne! Liiite för stor kandes det som ;-) Hon kunde knappt röra sig i den! Visst, det är skulle väl vara jätte bra att kunna ha ett plagg två säsonger, för med stl 80 skulle hon garnaterat kunna ha fleccen i höst, i alla fall till än början.. MEN eftersom vi köper den nu är det ju även just NU hon ska kunna ha den och med den större stl hade den säkert bara hängt i graderoben tills hon vuxit till sig lite.
Vi köpte en skaljacka på Vingåker till henne, oxå från P.O.P den är i stl 80 men det känns annorlunda med en jacka, den kan gärna vara lite större eftersom hon kommer ha antingen fleecen eller en tjockare tröja under.


Denna rosa fleece blev det! :-)


Jackan baktill


Denna skaljacka köpte vi på Vingåker Outlet.
Inte årets modell men fin änfå och samma bra kvalitè ändå hoppas jag ;-)
Prd pris 695:- priset på denna 485:- :-)


Kommentarer
Postat av: amanda

sv: det var ju lite komiskt haha ;D jag tror det finns 8st Neliah i sverige men det finns fler med stavningen Nelia.



tack så mycket :) jag får döpa mitt andra barn till Della om det blir en tjej, så att det blir lika haha ;D

Postat av: Ellen mamma till siri

Vi köpte den nog när hon var runt året tror jag, men hon hade nog säkert kunna ha den innan såklart. Det finns ju tyg i lägg till även dessa stolar så man kan nog börja med den ganska tidigt som du säger:) Där emot finns det inget spänne för att sätta fast barnen som det finns i ikeas, men det har vi faktiskt ändå aldrig använt:) Håller med dig, de är ju inga roliga modeller och de där jäkla benen slog jag också i allt för ofta!



Denna hade vi sådan flyt med faktiskt, fick ett tips om att de såldes på blocket. Ett företag som gått i konkurs sålde ut dem för 250:- (!!). Kap! Men däremot finns de inte kvar, de var ett tag sedan.



Siri hade samma skaljacka från pop fast i rött, köpte storlek 86 i höstas och vek bara upp armarna, den satt perfekt nu när jag testade den inför våren. Känns kul! Ha en bra kväll! Kram

2011-03-10 @ 18:28:15
URL: http://ellene.blogg.se/
Postat av: Emma Roodla - Fotograf

hehe jaa klart du tycker de :)!!



tack så mkt :)!

2011-03-10 @ 18:43:18
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Emma Roodla - Fotograf

hehe jaa klart du tycker de :)!!



tack så mkt :)!

2011-03-10 @ 18:43:18
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: fammo

Fina rosa jackor till en söt liten docka:)<3. kramizar till fammos fina docka<3

2011-03-10 @ 18:51:00
Postat av: Nathalie

Fin fleece och jackan var jätte fin!

Jag kmr över sen o hämtar klänningen om det e ok?

2011-03-11 @ 14:09:16
URL: http://nathalieboquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback