Long time..

..no blogging så att säga..
Har inte haft tid och orka att gå in och uppdatera den senaste tiden och när jag väl haft det har internet**** strulat..
Dagarna har i alla fall gått i ett och när lilla Dellisen väl sover på dagen, förmiddag och eftermiddag finns det så mycket annat att ta sig för än att sitta vid datorn. Jag har projekt på G hela tiden förstår ni! ;-) Oftast handlar det om rensing, organisera eller bara fixa och dona här hemma, att rensa, slänga och organisera är som yoga för mig fast fär själen..hehe ;-D Alltid är det något "to do" att ta tag i.
"Företagets" (läs: hemmets) vardagliga sysslor måste oxå hinnas med - tvätt, städ och denna matlagning som ska planeras och lagas varje dag! Mat på tub skulle ibland känns väääldigt smidigt, igen matlagningstid och ingen disk = smidigt! ;-D

Så, vad har vi pysslat med den senaste 1½ veckan föutom att få företaget att gå runt?! ;-)

Vi har bla varit på Vingåker Outlet, babysång, shoppingrunda på stan med min bror och firat min mammas födelsedag. Lilla Dellisen blev även förkyld förra tisdagen, vilket ännu inte gett med sig.. :-( Tycker så synd om henne när näsan är så tät och snoret rinner.. Det blev därför inget babysim i lördags. Nu har vi 3 ggr att ta igen, får se när det ska hinnas med. Kommer bli några veckor med dubbelt sim! :-)



Bilder från förra helgen på mig och min lilla familj!


Bitring, vad är det?! Äta hand är mycket godare! ;-)


Pappamys <3


Sötkorven


Jag och min solstråle!


Min fina med bus i blicken ;-)


-Hej mamma, här ligger jag i fåtöljen och slappar! ;-)


Puss mitt <3


Mamma + Della = sant!


Jag och busan!




Kommentarer
Postat av: Oya

Ååååå vilka fina kort på dig o lilla hjärtat :) ja, hemmets bestyr tar konstigt nog aldrig slut!! Tråkigt m förkylning, men med mycket kärlek o mys är hon snart helt frisk ska du se ;) hoppas du får en fortsatt bra vecka!! Kram

2011-03-09 @ 12:53:21
Postat av: Emma Roodla - Fotograf

åhh vilket mysbarn :D!

Postat av: amanda - mamma till neliah

vilken liten sötnos :)

2011-03-09 @ 16:13:49
URL: http://amandaida.blogg.se/
Postat av: fammo

Åh vilka fiiiina bilder Elin ni är så fina!!! OCH så himla söt o gosig hon är fammos docka:) finaste Della<3.

2011-03-09 @ 16:58:28
Postat av: Kristine

SÅ rund och go hon har blivit. Melwin ska ju börja på dagis på måndag. Känns jättekonstigt. Kram

2011-03-09 @ 21:09:39
URL: http://ryttarmamman.blogg.se/
Postat av: Elin svarar

Oya: Söt du är, tack för din fina kommentar :-)

Nu mår Della bättre, förkylningen är nästintill helt bort! :-) Men alla hemmabestyr är tyvärr fortfarande kvar - evighetsgöra ;-)



Kram!

2011-03-12 @ 09:38:35
URL: http://elincecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback