På stan

I eftermiddags tog jag en tur själv in till stan, hade några ärenden sen ville jag få komma iväg lite själv bara..
Åkte visserligen 1 ½ timme innan stan stängde men det räckte för att fylla på mammaenergin lite ;-)
Att få hänga en vanlig väska över axeln istället för skötväskan kändes rätt så bra ;-) Men ack så användbar och praktisk skötväskan är  ändå, fullproppad med en massa bra saker! Jag har nämligen fyllt Dellas väska med det mesta som kan tänkas behövas i olika situationer, näsdukar, plåster, spritservetter etc.. Sånt jag nog även borde ha i min väska :-)

Köpte med mig två sminkartiklar


Färgad dagkräm i nyansen Fair från Smashbox
Vibrerande mascara från Isadora

Är riktigt nöjd med båda två! Är inne på andra krämen nu och 3:e mascaran :-)
Trodde inte att mascaran skulle vara så bra som den är! :-) Vibrerande borste lixom, vem tror att det funkar..men det gör det..iaf för min fransar! :-)
Testa vettja.. och ett tips gör det NU - kampanjpris på Åhlens, 99:- istället för
195:- ! :-)


Kommentarer
Postat av: Kikan

Vi har BF i dag!!! Wohooo...men än så länge har jag inte haft den minsta känning så det lär väl dröja. Kram Kikan

Postat av: Nathalie

Haha nej det blir ingen nr 3 för oss! Att vara gravid är inget för mig och 2 barn räcker o blir över haha:) då kan man iaf ta en var 3 skulle inte hinnas med.

Händer i helgen då? Själv ska ja jobba imorn:(

2011-03-25 @ 19:22:23
URL: http://nathalieboquist.blogg.se/
Postat av: Nathalie

fast ja måste säga att det var jäkligt smidigt när Andreas var pappaledig! Han får väl bli hemmafru annars;)

2011-03-25 @ 19:40:06
URL: http://nathalieboquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback