Städdag

Jaha, så är torsdagen här igen = städdag..suck.. Har avklart lite av den varan nu när snuttan tog sin fmnap.
Nu har hon vaknat och sitter här i soffan med mig, strax är det lunchtime sen är jag på´t igen.. Skönt att få det någorlunda fräscht inför helgen men att städa på en fredag är inte så lockande, torsdagar passar bättre för evighetsgörat.
En promenix ska vi oxå hinna med i em, blåsigt ute med soligt! :-)


Bild från förra veckan..
Dellisen gillar att spana in den konstiga maskinen som mamma drar runt på ;-)


Kommentarer
Postat av: Kikan

Vilken kanonfin blogg du har! Verkligen supersnygg design. Kram Kikan

Postat av: Emma

Ja jag gillar oxå att städa på torsdagen o ha det någorlunda fint till helgen men denna vecka skjuter vi på städandet till söndag för på måndag är det treårskalas i huset!!



Hoppas ni har det bra! Kram

2011-03-24 @ 12:58:20
URL: http://emma1983.blogg.se/
Postat av: Nathalie

ja Torsdagar är en bra städdag!=)

Snäll du e som tycker vi hinner med mkt, just nu skulle jag bara vilja ha mer tid hemma o hinna med allt!

2011-03-24 @ 14:50:26
URL: http://nathalieboquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback