Sunshine

Härliga lördagmorgon med solsken, nice! :-)
Della sa godmorgon kl 06.15 så här i huset har vi varit vakna ett tag nu. Jag och Della åt en tidig frukost medans pappan fick en sovmorgon och sover än ;-) Skutta höll låda fram tills för 10 min sen, nu sover hon oxå.
Själv sitter man nu framför tv:n och datorn och får lite egentid! :-)
kl 11.30 är det dax för babysim sen blir resten av dagen lugn med en massa hemmamys. Ikväll kommer Dellas mommo och moffa hit, de ska vara barnvakt åt fisan medans jag och Chris tänkte gotta oss på restaurang! ;-)

Trevlig lördag till er! :-)

Lägger in lite bilder från förra lördagen då det var lika fint väder, promenad längs vattnet med Natha och hennes dockor! :-)


Novis på morbrors axlar! :-)
Hon hade sin cykel med sig men orkade bara cykla 200 m för hennes ben "somnade" ;-) Skruttan tyckte det var mycket bekvämare att sitta på morbrors axlar :-)


Skatten sov sött i sin vagn <3


Jag och svägerskan med Nellsan och Della i vagnarna :-)


Sötungar! <3
Lagom tills vi kom hem igen vaknade skutta så då passade kusinen på att prat aoch gosa lite med henne :-)


Kommentarer
Postat av: svärmor

Fina härliga bilder:)önskar er en mysig lördag. Kram

2011-03-12 @ 10:46:31
Postat av: Natha

Köp Everest fleece de e jätte bra! Skönt för er att komma iväg ikväll!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback