Bättre

Idag mår Della lite bättre, inte alls lika hänig som igår. Dock är borde snor och rinninga/variga ögon kvar men det blir inte värre iaf, skönt! När hon vaknade imorse var det ingen fara alls, hon fick lätt upp ögonen och de var faktiskt inte så klibbiga! Nu under dagen har jag fått torka och badda lite då och då men som sagt så verkar det ge sig utan salva och droppar! :-)

Imorn har jag en hel del jag ska uträtta och jag hoppas på att få det gjort oxå!
På lördag ska Chris och jag nämligen på 30-års fest med maskerad tema :-) Måste därför få tag på allt till outfiten.. Ingen lätt uppfift då klädseln ska bestå med något från; 1981, NHL, fotboll, golf och kärlek! Det enda jag har riktigt spikat är kärlek! ;-)

Imorkväll ska jag även in till stan och träffa Mimmi som är på besök i stan! :-) Jag och Natha ska träffa upp henne över en drink, jädrans trevligt! :-)

natti


Här vill jag fira min 30-års dag, Mexico! :-)
Ni kanske vill se fler bilder från våran resa?! ;-) Har ju en sålänge bara lagt upp bilder från ditresan, kul bloggare lixom..haha.. :-D


Kommentarer
Postat av: Tess

Ja mer bilder vill vi se :)

Hoppas ni haft en bra helg. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback