Jaha

Precis som några skrivit, jag fastnade väääldigt länge - long time nooo blogging! Dagarna bara går och går och på dagen finns det nästan aldrig tid att sitta ner och blogga. Jag väljer istället att sepndera tid med min snutta och när hon sover måste man ju hinna annat.. Kvällarna varit korta, jag har oftast somnat runt 21 med min Dellis :-) Hon har varit svårsövd nu när det är så ljust så pass länge ute så då har jag lagt mig med henne i stora sängen - och det är ju som gjort för att somna! Vid 23 har jag vaknat och då har tänderna och ansiktet fått sig en uppfräsching sedan har det såklart blivit sängen igen..
Vi har ett pågående "projekt" här hemma som innebär att man är heelt slut på kvällen, nada energi.. Jag ska berätta mer snart :-)

Jag har såååå mycket jag vill skriva om, sååå många bilder jag vill visa!! Nog därför jag inte orkat ta tag i bloggen heller, vill inte missa att skriva om dagar och händelser men istället samlar jag på mig dag efter dag för att sedan dra mig för att blogga då det blivit för mycket!

Aja, jag tänker iaf göra ett försök - har ett inlägg jag började med när från Sthlm trippen och eftersom jag vet att fina sis/moster så gärna vill se bilder tänker jag uppdatera om resan dit för 2 veckor sen ;-)


Della sitter i kundvagnen och ser måttligt road ut ;-) 
Storhandling i fredags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback