Min tokunge

Dellas kusin Nova brukar säga till Della att hon är en tokunge och visst kan jag hålla med ;-)


Skutta stod upp på mina ben (jag höll i henne) och rätt var det var fick hon för sig att böja sig ner för att stå på händer! :-)
Min lilla gorillaunge ;-)


Della klättrade upp och sen ner i tvättkorgen.. ;-) Eller..?! Nja, detta påhitt var hennes pappas ;-)
Så mycket tvätt i att skutta kunde sitta, borde kanske tvätta lite..

Sötisen tyckte det var en konstig plats att sitta i/på så hon ville ganska snabbt ur korgen :-)


Mina busälsklingar! <3 Della tycker det är jätte kul på pappas axlar! :-)


Kommentarer
Postat av: Emma

Ohh såå gooo!

Vad skönt att hon mår bättre nu! Det värsta som finns när ens små hjärtan är sjuka :-(

Trevlig helg! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback