Gummistövlar

Måste passa på att visa mina fina "girliegirlie" gummistövlar jag införskaffat mig ;-)
De kommer nog bli väldigt användbara också! När man har barn är nog denna typ av sko/stövel ett måste.
Har inte ägt ett par sedan jag var barn tror jag och egentligen skulle jag köpt mig ett par redan förra hösten men det blidde inte av..
Tror det blir en promenix i em och då åker de på fossingarna!


Rosa gummistövlar i högre modell från
Sportamore.
Passa på vettja, 495:- istället för 600:-, även fri frakt och fria returer!


Kommentarer
Postat av: Sandras Värld

Superfina, rosaa är ju underbart, kram

Postat av: emma

Supersnygga ju :)

2011-10-23 @ 12:24:19
URL: http://lovestorybyemma.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jättefina verkligen (:



Ja, vi ska också ha en till tätt inpå vår första. Oplanerad, haha, men mysigt värre! Vår lilla Elsa är snart 14 månader, så det är svår att se att hon snart ska bli storasyster! När är du beräknad!? Grattis till er lilla bebis också, såklart!

2011-10-23 @ 20:11:52
URL: http://djonnan.wordpress.com
Postat av: Åsa

Jättefina.. jag måste med köpa mig ett par nya, men har inte riktigt hittat några än.

Hur är de där i materialet?, de jag har provat är lite "sladdriga" så de viker sig konstigt i skaftet ner mot foten när man går...

Kram

2011-10-24 @ 14:21:17
URL: http://pasenab.blogg.se/
Postat av: Åsa

Helloooo :) Tack för fin kommentar. Känns som magen tagit "form" nu men det märks som sagt att det är andra grav och att det fanns lite mer att "ta av" (läs hull) denna gång.

Jag ska fundera ytterligare lite på stövlarna, svårt med storlek också.. jag har vanligtvis stl 37 men jag skulle gärna vilja få plats med en socka också.. Vet du nånstans på stan som de säljer tretorn?



Ang saker till "mini" så har vi inte börjar inhandlingen än.. jag bara skjuter upp det hela tiden. Jag skulle gärna vilja sätta ihop sängen (Linus gamla) och börja "Boa" lite i rummet och börja gå igenom Linus nyföddkläder för o se vad vi har och inte... men Jens tycker det är för tidigt.. Haha. Det märks att han inte hänger med denna gång, han säger ofta att han knappt fattad att jag är grav igen.. Hihi.



Har ni fått er vagn?

Kram

2011-10-25 @ 10:07:24
URL: http://pasenab.blogg.se/
Postat av: Jonna

Åh, mysigt, då kommer bebisen snart ju (: jag hoppas att du slipper gå över. Gjorde du det med Della? (fint namn, förresten, väldigt fint). Ja, det där med att ibland inte riktigt förstå hur det gick till, det känner jag igen. Haha. Tid till sådant mys är det ju inte ofta man hittar, så att det skulle böi en bebis på de få gångerna är mäkta förvånande, men igen, det ska bli helt underbart mysigt!



Vår lilla tjej är beräknad att komma den 27 januari, så det är ju faktiskt inte så lång tid kvar till dess. Spännande. Elsa kommer då vara runt 17 månader (:



Kram på dig!

2011-10-25 @ 14:07:48
URL: http://djonnan.wordpress.com
Postat av: Emma

Jättefina!!!

Jag hade tänkt klicka hem ett par svarta åt mig sen när du tipsat mig.. Men.. Såklart är stl. 38 i svart slut. Just det jag ville ha. Typiskt :-(

Hur är dom i storleken??



Kram kram!

2011-10-25 @ 22:43:24
URL: http://emma1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback