Leverans

Idag kom två paket med leverans, Dellas och minis nya vagn! :-)
Chris monterade upp den direkt när han kom hem och den är verkligen klockren!! :-)
Jag ska ta lite bilder på den imorn för nu ikväll hann jag inte..

Dagen idag började med ett besök hos bästa Linda frisör som gjorde mig såå fin i håret, härligt! :-)
Det blev ljusa och lite mörka slingor, fina skiftningar - precis så som jag vill ha det! :-)
Klippning tar vi nästa vecka pga av lite tidsbrist från min sida idag. Chris var hemma med Della och behövde komma iväg till jobbet så snart som möjligt.
Dellisen och pappsen hade under tiden gungat, åkt cykel (Dellas 3-hjuling), haft fruktstund, sovit en nap och när jag kom hem satt sessan och åt lunch :-) En hel "knaper" korv hade hon fått i sig innan jag kom hem och hon fortsatte och äta med god aptit när jag slog mig ner vid bordet, så kul att se eftersom det inte händer så ofta!! :-D

Nä fy tusan, nu måste jag i säng.. Natti natt..


Två stora paket!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Åhh va spännande med vagnen... Vår står i förrådet ihopmonterad och klar.. Jag vill såå gärna börja köra den redan nu. Hahaha. Blir kul med bilder imorn! Kram

Postat av: Caroline Pie

Ska bli spännande och se hur vagnen ser ut :)

2011-10-27 @ 11:34:53
Postat av: Josefine

Tack detsamma, mycket fin blogg och familj!



Ja, tycker också att det namnet är så himla gulligt. Var lite inne på det med till Theodor. Kan tänka mig att det blir svårare att bestämma till andra barnet då man vill att det ska passa bra ihop. Min skrutt blir snart 14 månader, tänk vad tiden bara rusar! Hur gammal är din Della? Och somsagt, han är nog också lite trött på sin morsa helatiden. Men det är väl bra med lite miljöombyte :)



Kram



2011-10-27 @ 13:19:17
URL: http://blogg.mama.nu/josefines/
Postat av: Fru Jensen

Vi var på vippen att köpa med en Donkey från New York när vi var där förra veckan, men den är lite väl bred för min smak och framförallt för vår hall :-) Men fin är den och otroligt lättkörd!



Kram Johanna

2011-10-27 @ 19:09:13
URL: http://fru-jensen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback