Morgonmys

Della brukar ofta ha en en jäkla energi på morgonen när hon vaknar och efter en flaska välling bubblar hon av bus! ;-)
Dock brukar hon blir trött igen och lite gnällig efter frukost som vi brukar äta ca 1 ½ timme efter att hon vaknat eftersom hon vaknar runt 06.

Imorse när jag tog hand om disken efter frukost passade Dellisen på att mysa i sitt rum framför Pippi, Della har nämligen blivit rejält bortskämd med en egen TV och DVD i hennes rum!
Man skulle kunna säga att mamma också blivit bortskämd som nu kan grejja lite på nedervåningen med en barnvakt som underhåller Della! ;-)
Tv:n köpte vi mycket för att jag om dagarna. då jag kommer vara själv med 2 st ska kunna sitta där och amma den lill* och samtidigt ha en nöjd Della som förhoppningsvis vill sitta lite still..
Dessutom kanske det går någon bra repris eller nått som jag själv vill se medans Dellisen vill sysselsätta sig med att laga mat i sitt fina kök som hon tokgillar att pyssla i ;-)
Ett sätt att kunna ha båda min två juveler intill mig och förhoppningvis två nöjda! <3

 
Mysungen har själv krupit upp i sängen och tittar på nya favoriten - Pippi Långstrump! :-)


Gosungen med sin älskade Tigis <3


Barnvakten ;-)


Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Mysigt rum hon har. :-)

Postat av: Jonna

Sicken mysigt blogg jag har hittat (: o vilket söt liten tjej du har. Jag måste dock fråga, hur gammal är hon?



Hit in kommer jag fler gånger, minsann!

2011-10-22 @ 12:10:49
URL: http://djonnan.wordpress.com
Postat av: Marie

Vilket fint rum Della har och vilken mysig blogg du har!

2011-10-27 @ 11:13:52
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback