Bus och lek

Hittills denna vecka har vi sluppit onda magar, tänder som växer och baciller - istället syselsätter vi och med lekträffar! :-)
Igår var min fina vän Elena här med sitt lilla bustroll E :-) Vi lekte och fika lite här hemma först sen tog vi en promenad i solen när kidsen började bli lite trötta och grininga ;-)
En härlig eftermiddag! :-)
Dumt nog glömde jag ta kort..attans.. :-( Är ganska duktig på att ta kort när vi är själva men när det är folk och saker runtomkring glöms kameran bort. Så likadant i dag då vi spenderat fm på Hemgårdens ÖF tillsammans med bästa Oya och hennes lillesötning L :-)
Så kul att träffa dem igen då det var ett bra tag sen! Barnen lekte och vi tjattarade på som vanligt ;-)
Della verkligen stortrivdes på ÖF! Hon kröp omkring som en toka, lekte med de flesta leksaker och var allmänt nöjd - häligt!! :-) Nöjd liten Dellis = nöjd mamma! :-)
Dit går vi absolut fler ggr!


Denna fina dragleksak fick Della som föagspresentdelset i efterskott av Ludde med familj! :-)
TACK igen! <3


Kommentarer
Postat av: Neha

Tack:)

Postat av: MANDY- Mamma till River!

nej, det är sant:) gäller bara att ha lite tur att stöta på det perfekta namnet någonstans :)



vad spännande.. Jag tror inte heller jag skulle ta reda på könet i en andra graviditet :)

2011-09-07 @ 23:43:06
URL: http://mandyys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback