Hjälpreda

Ojoj, dagen har gått i ett och jag har knappt suttit ner!
Våran sötaste lilla alarmklocka slog upp sina blå vid 06.30 tiden och sen dess har jag hunnit med både det ena och andra. Tanken var att jag och Della skulle in till stan efter frukost och morgonfix men snuttan var så trött att hon somnade i våran säng till Teletubbies under tiden jag skulle göra iordning mig.. Tänkte om och bestämde mig för att åka in efter lunch istället. Donade med det vanliga hemmafixet under tiden Dellisen sov.
2 timmar ville sessan sova innan jag gick upp och väckte henne. Det är allt en förmiddagstrött tjeja jag har ;-)
Sen blev det lunch och strax därefter begav vi oss mot stan.
Hade en hel drös saker på "göra-listan" och som tur var hade jag en snäll liten ängel med mig som snällt och nöjt satt i vagnen under tiden jag flängde runt! :-) Efter en stund blev sessan trött och passade på att sova en stund i vagnen efter en slurk välling.
Efter 2 timmar på stan kom vi hem, då hann jag i princip bara äta innan det var dax att hämta upp mamma på Centralstation och vidare till MAXI för storhandling. Snälla mammi tog sig tid att följa med och hjälpa till med allt konkandet på matvaror då Chris inte kunde följa med eftersom han inte är helt kry pga av höstbacillerna. Han och Della var istället hemma och myste till Teletubbies, vad annars?! ;-)
20.40 kom jag hem och var heeeeelt slut! Dock var jag tvungen att grejja lite inför morgondagen då Della och jag ska bli fotade! :-) Så nu min bloggläsare måste jag i säng så jag hinner sova bort mina mörka ringar under ögonen.. ;-)

Natti natt..


Min lilla hjälpreda hjäpte mamma i tvättstugan imorse :-)
Ja, hon höll i alla fall koll på tvättmaskinen så det snurrade som den skulle, stötfisa ;-)
När jag dammsög nedervåningen efter frukost hjälpte hon även till att putta på dammsugaren ;-)
Vi är ett bra städ - och tvätteam jag och min lilla tjeja!


Min lilla Zebra :-) <3


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sötisen i sin jamis:) stor hon ser ut när hon står upp:)

Lycka till på fotograferingen idag!! Kram

Postat av: ullrika

Det där var den sötaste lilla zebran jag sett på mycket länge!!

2011-09-28 @ 00:30:06
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback