På äventyr

Imorn far vi iväg på Äventyr - Grönan i Sthlm väntar på oss! :-)
Ska bli mysigt med en heldag där! Hoppas bara min rygg är med mig, har haft känningar i svanskotan idag.. hade ont när jag vaknade och det har ännu inte släppt.

Della är fortfarande snorig och lite täppt men det börjar ge med sig num skönt!
Feber hade hon endast i mändags till tisdags natt och under tisdagen, så influensa var det nog riktigt aldrig uatn mer en rejäl förkylning. Hoppas vi kan vara friska och krya nu för nästa vecka vill Della inna med några playdates och mamma lite babbel och fika med andra mammor ;-)

Nu ska jag sova, natti natt!


Lilla fisan som numera ställer sig upp mot saker, går med pall som hon skjuter framför sig och även sin dockvagn helt själv! :-) Det tar sig, så snart går hon nog heeelt själv!! :-)


Gosan med två pippilotter i håret <3


Kommentarer
Postat av: Moster

Älskade unge!!! Ska krama dig så du aldrig glömmer det när jag kommer åt dig nästa gång. Massa <3

2011-09-04 @ 11:07:33
Postat av: therese

Åh skulle också vilja åka till grönan! Var så länge sedan nu.

Postat av: Karolina, gravid i v. 15 ♥

Vilket litet charmtroll!:)

2011-09-05 @ 19:00:02
URL: http://mykarolinas.blogspot.com
Postat av: Elin Gabriella - Mops, chihuahua och bebis i magen ♥

Hon är helt galet söt :) hihi. Gissa om jag längtar extra mycket efter vår goding i magen när jag kikat in här!!



Kram :)

2011-09-05 @ 22:17:48
URL: http://elingabriella.se
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

God förmiddag söta..söta bilder på sessan.Hoppas att allt är bra med dig & du får en fin tisdag.kram kram

2011-09-06 @ 10:46:43
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback